Friday, September 23, 2011

You lelaki, I perempuan.




If you really love her, then approach her wali. That's the best.

But, if you don't have the guts to do so, distance yourself from her. 

Avoid zina. Harommmm tahu enggak?




#Lagu ini awesome. Double awesome. Google for the lyrics. 


This is not the right time for us to fall in love, guys. Ado maso laie hehe ._.
Ok clash skang! Zina semua tu. Clash la clash la clash la.

Couple dengan sejadah, telekung, Al Quran, Boooks and Him. Aww

Tambahan: Zina wasn't about a girl and a boy having a sex only, zina lebih meluas maksudnya. Aiii takkanlah pulak nak suruh saya eksplain? Google sendiri!

Kenapa entri ini dibuat? Entah. Sebab aku rasa kita semua umat Islam rileks je berzina mata hati tangan hidung mulut bila-bila masa tanpa rasa malu. Sedih ken? Aku pun kecewa dengan diri sendiri. I'm trying hard to istiqamah. Pray for me and I'll for you guys too!

Pssssst! Dont get me wrong. Bukannya saya suruh nikah ke apa (hei I'm only 17, too young and too awesome hehe) tapi ini post umum. Jadi tak payah nak terkejut sangat lah kan tiba-tiba post pasal cecinta ini semua. Pun boleh ._.
Copyright Reserved ©Emy Amalina